Hungarian Folklóóór Hungarian Life

Miért vágyom hagymás virslisalátára, mikor otthon meg csak a frissen fogott százféle tengeri hal után epedeztem... de ez nem jelenti azt, hogy rohannék haza...bocs.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

a sokadik boring blog

gyakorlatilag a semmiről szól a blog... vagyis arról, hogy lusta vagyok többször leirni (hol a hosszú iiii???) ugyanazt a sztorit a barátaimnak, igy (nincs meg...) blogolok...ennyi elég???

Friss topikok

  • Mucus: Webcam szex most? sexchat.hu?ref=1822 katt rám! (2008.08.12. 15:04) Autós szex
  • fittipaldi: Gyerekek, nekem mar mindegyik felsorolt "doktor" bizonyitotta ratermetlenseget... mas ajanlat ninc... (2007.04.20. 20:16) Jár....Nem Jár
  • egymásik barát: én csak anniyt mondok hogy szeretlek :) még akkor is ha néha úgy látszana hogy nem... :) (2007.04.18. 22:56) SuperCricket
  • Juju: Sziasztok! az engem is érdekelne, hogy mikor mondjuk ki végre hogy vége, bár sokat befolyásolja a ... (2007.04.18. 11:52) Eldurrant agy!
  • The Captain alias Krisz: Ha', orulet, hogy mik vannak, man blogol is. En csak csajokkal almodom, illetve mostanaban eggyel ... (2007.04.17. 15:39) Bartók meg a bárányok

Linkblog

Eldurrant agy!

2007.04.16. 16:48 | fittipaldi | 4 komment

 

Szóval elemezzük a Magyar Kórházi Helyzetet.. Kérdés: mennyi a valószinűsége, hogy túléled, ha bekerülsz? Három példa saját meg egy kis kölcsön esetből:

  1. Nagymami: Öreg, mert a nagymamasághoz annak kell lenni.., szóval ez a tény nem meglepő. Beteg is… ez már csak az életvitelének a következménye.. átdorbézolt éjszakák, stb. No persze ez nem igaz, egyszerűen csak kihajtotta az élet. Világ életében szivbajos volt, na nem úgy, hanem amúgy… kell neki az a rohadt pacemaker. Megkapta. Mert Anyukám kiharcolta neki, és mert új fiatal agilis doktor kezébe került, aki nem csak a markát tartja... egyébként meg basszák meg a dokik… kurva kevés pénzből kurva sokat vonnak le nekem is, nem csak nekik... (azaz vontak le, hehe.. bekaphatja a rendszer!)  Szóval perkálod a biztositást meg a járulékokat és még a doki lakásfelújitását is neked kell finanszirozni.. azért ez egy kicsit sokk… na mindegy, hála égnek megkapta, jobban van, de a kérdés, hogy MIÉRT NEM JÁR NEKI??? 10 évig húzták-halasztották, mire betették… bezzeg amig keresett, addgi jó volt az állambácsinak, most meg sirnak, mint a fürdőskurvák, ha valamit kell adni az öregeknek. Ja, jut eszembe, mielőtt valaki szóvátenné, hogy öregeknek hivom őket és nem időseknek… mert azok, én is az leszek és a helyzetemen nem fog cseppet sem segiteni, ha valaki udvariasan leidősöz… slussz-passz. Amúgy nagyon szeretem őket, még azokat is birom, akik a reggeli csúcsban a 47-es villamoson a kiskocsijukkal harcolnak az életükért! Tudjátok meg, hogy ha megéritek azt a kort, ti is ott fogtok tolongani a Csariban reggel, hogy elsők legyetek és utánna utálni fogjátok a hülye egyetemistákat, akik csak a pofákat vágják, de nem segitenek fel a fél tonnás szekérrel a túlcsorduló villamosra.. persze ha lesz még akkor 47-es... ja jut eszembe, VAN MÉG 47-ES???  Na, a második…:
  2. Nagypapi: ugyan nem az enyém, de ez nem számit…Ezt kaptam és azért rakom ide be caklipakli, mert nem tudom nagyon kommentálni: a sztori “csak egy vesekő” és egy barátom irta arra a kérdésemre, hogy egy hét után hogy van az apukája… vagy volt az kettő is… “A ko magatol megszuletett. Kozben tulinfundaltak, majdnem megfulladt, vegul le kellett csapolni a tudejet. Vesemedence tagulatot kapott, meg kellett (volna) kateterezni, de addigra nem volt olyan allapotban. Es hogy a ko megszuletett senki nem vette eszre, mert az … korhazban a noverke mit sem tudva kiontotte a vizeletet es senkinek sem szolt, hogy egyaltalan van tobb mint egy het utan vizelet- azaz megszuletett a ko. Ja, es Magyarorszagon mar sulyos allapotu idos betegnek nem jar orvossag. Te el tudod hinni ezeket amiket irtam?” A válaszom max. annyi, hogy HOGY A FENÉBEN TUDNÁM ELHINNI???? Könyörgöm, mi a fészkes fene megy otthon????
  3. Saját sztori: Nagy lila csukló, miután elestem.. persze otthon ügyesen csináltam... egy nap múlva még mindig nagyon fájt (ugye normális, ha csak egy nap múlva megyünk dokihoz, mert ha rögtön frissibe mégy akkor a véleményük, hogy túlreagáltad az esetet... persze ha másnap mégy akkor meg nem vagy akut... egy napot kibirtál vele, akkor egy életre is jó lesz az... no mindegyis)  szóval hájas seggű traumatológus, akinek minden mozdulat egy kin lehet ekkora terhet cipelve... szóval megnézte kb. fél méterről (pedig fürödtem és tiszta ruha volt rajtam, ergó nem lehettem büdös :D), majd meghallgatta a sztorimat, ami annyira nem volt érdekes, majd közölte, hogy menjek a reumatológiára, mert szerinte inhüvelygyulladásom van.. mondom neki, hogy MI VAN: elestem, megütöttem, visszahajlott, fáj, nem mozog, lila.. lehet, hogy az inhüvelyem is begyulladt, de csakis a félelemtől... Erre: NEKI ERRE NINCS IDEJE. Gondoltam nekem meg arra nincs időm, hogy vártam majdnem 3 órát, hogy bejussak egy dokihoz, aki eközben evett (rendben, egyen, neki is ennie kell, bár....hmmm, lehet hogy ki kéne neki hagyni egy-két étkezést...), csevegett (rendben, csevegjen, mert ha jó a kedve, akkor az jó hatással van a betegekre is... szóval csevegjen), passziánszozott (ne ez mán sok... erre nem tudok helyeselni...) de a lényeg, ha bejutok hozzá, AKKOR FOGLALKOZZON VELEM, VEGYEN EMBERSZÁMBA és TARTSA SZEM ELŐTT, HOGY A RONGYOS KŐZALKALMAZOTTI MELÓM TERMELI MEG A RONGYOS KÖZALKALMAZOTTI FIZETÉSÉT többek között... persze most jönnek a közgazdag barátaim kijavitani, de értitek, miről makogok.... Ja, amúgy megoldottam a problémát és 6 hétig kellet rögzitőt hordanom.. de legalább nem kell árgus szemekkel az időjárásjelentést néznem, mert jelez a csuklóm.. legalább ennyi... Dr.Doktor alatt meg szakadjon le a szék...Jaaaa, persze, egy hibát elkövettem.. nem adtam lét.. hmm,  DE MIBŐŐŐŐL ADTAM VOLNA???????

Jól van, megyek termelni a dél-afrikai kormánynak a GDPt.

A bejegyzés trackback címe:

https://fittipaldi.blog.hu/api/trackback/id/tr8259383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

O.barát 2007.04.16. 21:07:47

A Csarnoknál már nem jár a 47-es, ha jól tudom.
L. mondta, hogy utazott vele és bemondta a sofőr, hogy aznap jár utoljára. Talán Kelenföldön még jár.
Banyatank rulez!!

gallicus 2007.04.17. 14:03:19

nem fogod tulélni ha bekerülsz,mert iott arra megy a játék hogy mindenért fizetsz ha tudsz!Ha nem tudsz,nagyon sajnálják,de megdöglesz idő nap előtt,velem együtt!Ezt szolgálja majd a többiztositós rendszer!Mert még csak a tökök vannak tele,a zsebek nem!Az előbbiek a betegeké,az utóbbiak a Kóka bandáé!Előttük a példakép a nyulfogu barátunk,hogyan kell közpénzekből milliárdossá válni,utána meg hinteni a népnek a rizsát!Hogy egy ilyen semmirekellő,apró pártocska mint a SZADESZ hogy tud egy nemzetnek parancsolgatni,kénye-kedve szerint az számomra megfoghatatlan!Ezek mindig röhögve "veszitenek" választáskor,legyen meg az 5 %,aztán ugyis ők dirigálnak a szociknak!Azok meg be vannak szarva mert olyan gyenge a felhozatal náluk káderokból ,hogy kénytelenek hogy a hatalom náluk maradjon csontig benyalni az SZDSZ-nek!Ezeknek a kezébe adni az egészségügyet és annak átalakitását?Pontosan annyit jelent mintha dr.Mengelét operálni hivnánk!Biztos halált jelent hosszutávon is meg egyébként is!Annyira betegpártiakezek a hitközségbeliek hogy aki nem tud fizetni az bizony megdöglik!Közben virul továbbra is a hálapénz korszak,a milliomosok már nem is itt operáltatják magukat hanem külföldön!Ott a pénzükért,kiemelt ellátást kapnak!Nálunk:ideges egészségügyi személyzet,szaros-hugyos wc-k közös fürdők,lerobbant kórtermek és mellékhelyiségek,leszerelt wc lehuzók és csaptelepek,bűz,beszarás,stb minden kórházban és rendelőben!Ez a magyar egészségügy ma!Ebből akarnak ezek a nincstelen emberek utolsó piculájának a kizsigerelésével,szóban korszerű egészségügyi ellátást csinálni!Tetejáébe tele vannak dumálós apparatcsikokkal,szőke nőkkel!Valóban ilyen egészségügyet szeretnénk és főleg ezek irányitásával?Alig hiszem!

Prsan Ágnes · http://mamoka61.blogter.hu 2007.04.17. 17:32:03

Hát tudod erröl beszéltem én is.Nagyon sajnálok mindenkit aki nem egészséges.Eddig csak fogunk nem volt ,de a gyogyszereket amik sajnos kellenek ebben az egészség nélküli világban azért meg veszegettük.Bár napról napra lejjebb adtuk.Nem is merek belegondolni mi vár még ránk.És akkor van olyan aki csak a nyugodalma miatt aggódik meg a kukák miatt .Gondolom Ők csikzsebből kifizetik az orvost meg a többit.De hát, nekik is előbb -utóbb lejjebb kell adni de akkor már lehet ,hogy pont az Ő szerettűk múlik el két korház között egy mentőben vagy az útszélén mert még mentő sem lesz kéznél.Nem értem meddig lehet nyúzni egy népet ,mikor kerül egységesen arra a pontra hogy MOST MÁR ELÉG.Megyünk mint a birkák a vágóhídra.Mi lesz a gyerekeimmel, mi lesz az unokáimmal?El vagyok keseredve.NAGYON,NAGYON EL VAGYOK KESEREDVE.MIÉRT NEM LEHET KISÖPÖRNI AZ ORSZÁG HÁZÁT!!!!!Üdvözlet:Mamoka

Juju 2007.04.18. 11:52:24

Sziasztok! az engem is érdekelne, hogy mikor mondjuk ki végre hogy vége, bár sokat befolyásolja a dolgot, hogy ha gondolkodni vagy cselekedni merünk, akkor csőcseléknek neveznek. és a tv-be, rádióba is azt sulykolják belénk, hogy így kell lennie, különben megbüntetnek. tulajdonképpen úgy indulnak ki mindenkiből, hogy bűnözők vagyunk. A főnököm ma majdnem kirúgott, mert megkérdeztem, hogy mi van a bérlapommal. Na de nem keltem tovább a pesszimizmust, ezért is bocs :-).
süti beállítások módosítása