Hungarian Folklóóór Hungarian Life

Miért vágyom hagymás virslisalátára, mikor otthon meg csak a frissen fogott százféle tengeri hal után epedeztem... de ez nem jelenti azt, hogy rohannék haza...bocs.

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

a sokadik boring blog

gyakorlatilag a semmiről szól a blog... vagyis arról, hogy lusta vagyok többször leirni (hol a hosszú iiii???) ugyanazt a sztorit a barátaimnak, igy (nincs meg...) blogolok...ennyi elég???

Friss topikok

  • Mucus: Webcam szex most? sexchat.hu?ref=1822 katt rám! (2008.08.12. 15:04) Autós szex
  • fittipaldi: Gyerekek, nekem mar mindegyik felsorolt "doktor" bizonyitotta ratermetlenseget... mas ajanlat ninc... (2007.04.20. 20:16) Jár....Nem Jár
  • egymásik barát: én csak anniyt mondok hogy szeretlek :) még akkor is ha néha úgy látszana hogy nem... :) (2007.04.18. 22:56) SuperCricket
  • Juju: Sziasztok! az engem is érdekelne, hogy mikor mondjuk ki végre hogy vége, bár sokat befolyásolja a ... (2007.04.18. 11:52) Eldurrant agy!
  • The Captain alias Krisz: Ha', orulet, hogy mik vannak, man blogol is. En csak csajokkal almodom, illetve mostanaban eggyel ... (2007.04.17. 15:39) Bartók meg a bárányok

Linkblog

SuperCricket

2007.04.16. 11:54 | fittipaldi | 2 komment

Jó, ugye már irtam, hogy O. mondta, hogy irjak, mert irnom kéne... szerintem meg fotózni, de ezt ne firtassuk... SAB (az indián nagyasszony, másnéven FŐNÖK) szerint meg kutatni, sokat!
 
A mai blog cime a SUPERCRICKET, azaz miért mások itt a pasik... persze úgy is vannak mások, de ténneg mások. Nagy cricket fan lettem, mióta itt vagyok (Fokváros, esztán CT). Asszem azért, mert négy adót lehet fogni a téfaun, és az egyik akrikaans, szóval csak három tartozik a számomra potenciálisan megérthetők közé... es azokon vagy opera megy a szappanformából vagy cricket. Az igazán jó dolog benne, hogy senki nem magyarázta el nekem hogy mik a szabályok.. mert ugye „magyarázni” itt csak én tudok... na mindegyis, szóval csak elkezdtem nézni és lassacskán összeállt a kép... szép is meg jó is.. . na ne kerteljünk: jók a pasik benne! Mi a fene másért nézne egy csaj cricketet??? Valójában azon akadtam fenn, amikor megláttam a személyes adatok között az életkorukat, mármint a játékosokét. Én azt hittem, hogy ezek vagy 30-40 közötti meglett férfiak, a tenyészidőszakuk közepén... nagy darab, szép izomzatú és SZŐŐŐŐRÖS fickók, szóval nem a Ken fajtából. A jaték közben szépen elcsevegnek egymással, semmi agresszió, semmi birógyilkolás, semmi meccs után verekedés... amikor batsman valaki vagy éppen dob, akkor naon naon koncentrál, meg üvölt meg minden, de ha a biró nem adja meg a pontot (oké, pontosan a wicket-et.. de tök fölöslegesen strapálom magam, ha valakinek fogalma sincs róla..) szóval akkor sem ideges vagy anyázik, hanem megy a helyére oszt dobja a következőt... igy megy ez szépen a végéig, oszt kezetfognak... na szóval a pasik: mondom úgy néznek ki, ahogy DE huszon éves a legtöbbjük... én nem tudom, hogy csinálják,de ez nagyon tetszik nekem.. már annyira nem birom a nemtudomeldöntenifijúévagyleány pasikat... mindig az az érzésem velük kapcsolatban, hogy ha több időt tölt a tükör előtt mint én és hosszabb a haja, mint az enyém, akkor előbb utóbb a melle is nagyobb lesz mint az enyém.. az meg annyira nem egészséges egy kapcsolatra nézve.. legalábbis az én kapcsolataimra nézve! Szóval ezek a pasik nagyjából képviselik a fokvárosi átlag fehéret... meg a feketét is.. itt nem divat a tökéletesen csupasz pasi.. persze vannak, de azok nem nekünk, halandó nőknek, hanem a halandó melegeknek (meleg? Szabad használnom? Bár szivesebben használnám a buzit, mert kifejezetten csipem, mikor kedvenc „meleg” barátom csak kis buziként emlegeti magát... és mindezt vér komolyan és mindezt cseppet sem megalázóan használja magára. Na majd még értekezem vele a blogos szóhasználatról...) Szóval szembesülnöm kellett vele, mikor bementem az első órámra, hogy a diákok fele férfi a másik fele meg lány... khm.. kissé nagyon be voltam szarva, és még jól fel is idegelt szeretteim határtalan bizalma oktatási képességeimet illetően... de gondoltam se baj, ezek csak gyerekek, 18-22, semmi gáz... aztán csak néztem, mint a multiplexben, hogy a fiúk 90%-a magasabb, mint én (ez pontosan 1.72 cm plusz a csuka, ami ha rajtam múlik kb. 2 cm pluszt jelent), jó nagydarab mindegyik és pofátlan beachboy viselkedésű... persze túléltem, de azért máig zavarban vagyok tőlük... nem tom, nekem egy diák legyen nyiszledt, akin látom, hogy egy könyvmoly! :D:D:D Jó, szemét vagyok, de csak kompenzálok! Aztán mindenkit kérdezgettem a titokról.. hogy mitől ilyen hatalmasak a pasik itten.. a legmegnyugtatóbb válasz egy nálam alacsonyabbtól jött (VJS, a mindenes meg még doktoráns is): Te, ez Afrika, itt minden nagyobb, mert elég hely van hozzá!!! Hát nem nyugodtam meg, mert ez alapján előbb vagy utóbb elkezd nőni a seggem, csak hogy alkalmazkodjon az új viszonyokhoz... Persze a pasik nem értenek a pasikhoz, úgyhogy a problémát megvitattam kedvenc francia kolléganőmmel, GR-rel, vagy más néven a LITTLE FAT SOUSAGE-dzsal... jajj, de gáz igy leirni.. maradjunk csak a LFS névnél.. egyébként hallottam egyszer valami teóriát, miszerint a hires gyilkosoknak mindig három nevük van: Lee Harvey Oswald pl. Bár Mehmet Ali Agca-nak is három neve van... de nem lett gyilkos, csak „merénylő”... de pl. Mark Chapman... na ő aztán az lett, és csak két neve van...vagy legalábbis ennyi publikus...hmmm, na ezt nem fejtegetem tovább. Szóval itt mindenkinek 3 neve van... nekem is... jó kis gyilkos banda! Szóval LFS-sel megdumáltuk a dolgot és arra az egyszerű, de nagy valószinűséggel helytálló következtetésre jutottunk, hogy azért nagyok, mert sok és sokféle húst esznek. Sajnos semmi genetikai csoda nincs a háttérben, semmi extra pirula, semmi de semmi, max VJS territoriális elmélete...Probléma megoldva, de kissé szomorú vagyok és csak azt tudom mondani, hogy FIJÚÚÚÚK, ha ti is szeretnétek ilyen szépek és egeszségtől duzzadók lenni, akkor ne bagózzatok (egyébként is büdös a szááájad utánna...) és ne igyatok túúúl sokat hanem egyetek sok húúúúúst és menjetek futni! pl. ... vagy akármi mást sportolni! Na a végén csak agitálós lett, bocs.. ezt igazán nem akartam, de az igazsághoz akkor is hozzátartozik az életmód. Nem vagyok egy makkmarcsi, úgyhogy ne várjatok fitness tanácsokat, de az tuti, hogy itt kifejezetten ciki a cigi a diákok között... meg nincsenek nagy lerészegedések, mert ugye nincs tömegközlekedés, úgyhogy magad uram, ha szolgád nincsen alapon kell hazavezetned... és praktikus haza is érned... van viszont mocskosul alacsony éves bérlet az egyetemen, ha sportolni akarsz. Én pl. squash mániás lettem és az éves bérlet 100 rand, ami kereken 3100 HUF... ezért naponta 2x40 percet játszhatok a 8 pálya egyikén, ami 2 percre van a tanszéktől és 7 szinte mindig szabad. Ja, és én sokat fizetek, mert egy burzsoá postdoc vagyok, de ha diák vagy akkor csak a fele... na most akkor nem hasonlitom össze az otthoni árakkal... na ezért van, hogy itt mindenki sportol valamit... a 6x éves profom (LRN, itt tényleg mindneki potenciális gyilkos), szóval minden napját a gymben kezdi, persze a prof feleségével együtt. Itt senki nem húzza a száját, ha délben lelépek egy órára squash-olni... valahogy más a felfogás.. ha pl. beteg vagy, akkor hazazavarnak... mondjuk, nem kell senkit rajtam kivül hazazavarni (csak a kinai diákot), mert mindenki tudja, hogy ha beteg vagy, akkor nem mégy dolgozni, mert úgysem vagy hatékony és még megfertőzöd az egészségeseket...szóval van még mit tanulnom... de pl. ez tényleg logikus, LRN mindig azt mondja, hogy nem érdekli, hogy mennyit vagy bent, az érdekli, hogy mik az eredményeid... pl . egy nyári pénteken bejött a szobába, éppen csak imitáltuk LFS-sel a melót, mert a lelkünkben a beachen voltunk.. szóval bejött LRN a maga olasz stilusában és közölte, hogy azonnal a szobájába rapportra mindketten... persze zabszem effektus, de mentünk, ha a nagy főnök hiv.. közölte, hogy könyvtári meló van... kövessük. Jó. Gondoltam, bazzeg, péntek délután van... LFS is ezt gondolta, csak nem tudom hogy van a bazzeg franciául.... beültünk a kocsijába... légkondis, bár a könyvtár csak két épülettel van odébb, de akkor is hasznos, ha nem kell elvonszolnod magad a napon 35 fokban... aztán kikanyarodott az egyetemről és hussssss, irány a Waterfront, a kikötő, az olasz fagyizó, a napsütés, a tengerszagot hozó szél.... szóval ilyen itt az élet úgy alapjáraton.

A bejegyzés trackback címe:

https://fittipaldi.blog.hu/api/trackback/id/tr1159238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

O.barát 2007.04.16. 21:04:35

Szia!!
Te, most nem azért, de tudod minek a rövidítése az LFS magyarul??? Szvsz gázabb, mint a Little Fat Sousage :-)

Amúgy nem is boring :-)

egymásik barát 2007.04.18. 22:56:30

én csak anniyt mondok hogy szeretlek :) még akkor is ha néha úgy látszana hogy nem... :)
süti beállítások módosítása