Hungarian Folklóóór Hungarian Life

Miért vágyom hagymás virslisalátára, mikor otthon meg csak a frissen fogott százféle tengeri hal után epedeztem... de ez nem jelenti azt, hogy rohannék haza...bocs.

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

a sokadik boring blog

gyakorlatilag a semmiről szól a blog... vagyis arról, hogy lusta vagyok többször leirni (hol a hosszú iiii???) ugyanazt a sztorit a barátaimnak, igy (nincs meg...) blogolok...ennyi elég???

Friss topikok

  • Mucus: Webcam szex most? sexchat.hu?ref=1822 katt rám! (2008.08.12. 15:04) Autós szex
  • fittipaldi: Gyerekek, nekem mar mindegyik felsorolt "doktor" bizonyitotta ratermetlenseget... mas ajanlat ninc... (2007.04.20. 20:16) Jár....Nem Jár
  • egymásik barát: én csak anniyt mondok hogy szeretlek :) még akkor is ha néha úgy látszana hogy nem... :) (2007.04.18. 22:56) SuperCricket
  • Juju: Sziasztok! az engem is érdekelne, hogy mikor mondjuk ki végre hogy vége, bár sokat befolyásolja a ... (2007.04.18. 11:52) Eldurrant agy!
  • The Captain alias Krisz: Ha', orulet, hogy mik vannak, man blogol is. En csak csajokkal almodom, illetve mostanaban eggyel ... (2007.04.17. 15:39) Bartók meg a bárányok

Linkblog

Pap Tamás

2007.04.17. 09:23 | fittipaldi | Szólj hozzá!

 

Te G., tök kivagyok.. nagyon jó akartam lenni és hagytam két teljes napig nőni Pap Tamást, meg akartam neked mutatni, hogy hogy kell ezekkel bánni! De a fejemre nőtt, pontosabban az orrnyilásba... roooohadtul fájt, igy este fürdés után ambulánsan megműtöttem magam... de csakis a te felbujtó leveledre... ugye irtad, hogy ÉÉÉÉN mindig szépen eltaláltam a közepét és nem marad véres cafat a FEJEM helyén, mint neked... na hát MOST MARADT! Állatira fáj, feszül, pedig vagy fél liter trutyi jött ki belőle... jajj, már hallom Anyukámat, hogy nem vagyok normális, és egyébkent is tök gusztustalanul naturális az egész sztori... hmm, asszem az hogy NNNNAAAAGGGGYYYON vizuális tipus vagyok, az a szülői Vizuál Pszicho-Terrornak köszönhető, ami gyermekkorom hajnalán kezdődött és a mai napig tart (ez igy egészséges, anyai ráhatás forever).  A VPT első számomra emlékezetes megnyilvánulása az volt, mikor valamiért nagyon káromkodós időszakunkat éltük az oviban, és állitólag mocskosul apritottam otthon nagyszüleim háromrészes hálószobai tükrét csipőre vágott kézzel... no és a szülői megfeddés az volt, hogy „ha nem hagyod abba, akkor éjszaka jön az Ördög és ráül a szőrös seggivel a szádra!!!” Persze akkor még nem voltam hülye gyerek, ugyhogy nem ugrottam be a dolognak, de azért bevésődött a kép és máig fel tudom idézni azt az ördög-képet, amit akkor elképzeltem... egyébként jut eszembe, a segg szó is káromkodás, nem???? Hiába, igaz, hogy kutyaharapást szőőőőrivel!

Na megyek, megnyomom mégegyszer....

A bejegyzés trackback címe:

https://fittipaldi.blog.hu/api/trackback/id/tr5559663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása